Τα Κόκκινα Φανάρια
Σκλάβες του έρωτα αναγκάστηκαν βίαια να παραδώσουν τα σώματα τους, ζουν ανάμεσα μας , τραυματισμένες και αθόρυβες σαν φαντάσματα. Reportage Ζώης Τριανταφύλλου Σφακιανάκης
Τα Κόκκινα Φανάρια
Αλέκου Γαλανού
από το Θέατρο του Άλλοτε
Του λιμανιού το καλντερίμι όσοι δε ζήσαν, να που δεν ξέρουν τι `ναι πόνος και καημός ... θα γράψει ο Αλέκος Γαλανός στο θεατρικό του έργο «Το σπίτι με τα κόκκινα φανάρια» Το 1963 έγινε ταινία σε σκηνοθεσία Βασίλη Γεωργιάδη. Η ταινία υπήρξε υποψήφια για το Όσκαρ Ξενόγλωσσης Ταινίας στην 36η απονομή των βραβείων το 1964. Αγαπήθηκε πολύ , προβλήθηκε πολύ, και τα τραγούδια της είναι γνωστά σε όλους.
Ε και λοιπόν ;
Την είδαμε την ξαναείδαμε , την τραγουδήσαμε , και βάλαμε τελεία ! Άραγε καταλάβαμε αυτό το < Μην φύγεις Ντορή θα φαρμακωθώ >. Έφτασε το μήνυμα σε μας, η χάθηκε στην πορεία μέσα στην επιτυχία και την ωραιοποίηση ;
Το Θέατρο του 'Άλλοτε θα προσπαθήσει να αντιμετωπίσει και να σχολιάσει το θέμα της πορνείας ωμά και ρεαλιστικά, αφήνοντας στην άκρη τη συνηθισμένη σεξιστική, ωραιοποιημένη εικόνα των γυναικών αυτών, που με τη νόμιμη σφραγίδα του κράτους και της κοινωνίας υποφέρουν μια στιγματισμένη ζωή γεμάτη κινδύνους, κακοποιημένες ψυχικά και σωματικά.
.
Γυναίκες
Γυναίκες
που είτε μεγάλωσαν μέσα στη φτώχεια και την ανέχεια,
γυναίκες
που κακοποιήθηκαν σεξουαλικά σε μικρή ηλικία από συγγενείς και φίλους,
γυναίκες - σκλάβες που αναγκάστηκαν βίαια να παραδώσουν τα σώματα τους, ζουν και αναπνέουν ανάμεσα μας ήσυχες, τραυματισμένες και αθόρυβες σαν φαντάσματα.
Σαν αόρατοι άνθρωποι.
Διανομή:
Παραστάσεις
18,19,20,21,22,23,24 και 25 Ιανουαρίου στις 21:00
Θέατρο Αυλαία
Πλατεία ΧΑΝΘ (πλευρά Τσιμισκή)
Ζώης Τριανταφύλλου Σφακιανάκης
Θεατρικός Συντάκτης
Κανένας δε γεννιέται με Manual οδηγίες χρήσεως. Ο άνθρωπος δημιουργείτε μέρα με την μέρα . Όταν στις εργοστασιακές μου ρυθμίσεις προστέθηκε το Θέατρο και η Ψυχολογία άρχισα να λειτουργώ ως καθρέφτης . Αγαπώ την μοναδικότητα του ανθρώπου και το πάθος του για ζωή. Από τον Θέσπι και τον πρώτο υποκριτή, το μαγικό <ΑΝ> του Στανισλάφσκι και μέχρι τις μέρες μας ...το θέατρο εξελίσσεται παράλληλα με τον άνθρωπο .
Κι αυτός ο άνθρωπος είσαι ΕΣΎ